zaterdag 10 maart 2018

sweet bunny kisses






Sweet bunny kisses


Voor deze les heb ik een tube gebruikt
van vermany , bunny peter 
deze tube kan je hier kopen.



voor deze les heb ik wat elementen gebruikt
uit de kit bunny kisses van dee's sign depot
deze kit kan je hier kopen,credit voor deze
materialen gaan naar dee laat de bestand namen
in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




materialen.





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goe
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak de grondlaag zet deze
helemaal onderaan je afbeelding
slagschaduw vert 5 hor 9 dek 20 verv 5 zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.


3-Kopieer en plak spray 10 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


4-Kopieer en plak elem 12 zet deze naar boven op
je afbeelding zie vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


5-Kopieer en plak elem 43 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak achtergrond frame
laat deze zo maar staan.


7-Kopieer en plak elem 59 ( frame ) deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak elem 56a laat ook zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak elem 92b zet deze iets omhoog
en iets naar links op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak elem 13 deze staat goed
voeg de slagschaduw  toe en verscherpen.


11-Kopieer en plak elem 55b zet deze naar
rechts boven op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


12-Kopieer en plak spray 9 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


13-Kopieer en plak cluster by suusje 
zet deze naar links op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak elem 46 zet deze naar
rechts  boven op het frame en zet ietsje over
elem 55b heen zie mijn vb 
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


15-Kopieer en plak elem 8 samengevoegd 
zet deze helemaal naar onderen en zet
mooi voor het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


16-Kopieer en plak elem 25 zet ook naar onder
en zet mooi op de vorige laag zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


17-Kopieer en plak elem 56b zet ook naar onder
en zet mooi op de vorige laag zie  mijn vb
voeg de slagschaduw weer toe
en ook weer verscherpen.


18-Kopieer en plak spray 13 laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



19-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen verklein je tag naar keuze
en slaan deze op.







©Suzanne Maart 2018.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten