vrijdag 1 januari 2016

Cheers








Cheers 


Proost!! op het nieuwe jaar



Voor deze les heb ik een poser gekozen van
Lisa van sophisticateds scrap,klik hier voor haar blog.



Voor deze les heb ik verschillende losse elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.





Materialen







1-Open deachtergrond,cheer achtergrond dupliceer
en sluit het orginele,aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak cheers bruch,deze staat goed
geef slagschaduw,vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
en verscherpen.



3-Kopieer en plak cheers vuurwerk schuif iets naar links
en omhoog,geef slagschaduw (maar met de kleur nu op wit)
aanpassen-scherpte-verscherpen.



4-Kopieer en plak winter by mago74 frame,deze staat goed
geef slagschaduw ( zet de kleur weer op zwart)
en verscherpen.



5-Kopieer en plak cheers lights frame,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.




6-Kopieer en plak celebrate,zet iets omhoog
kijk even naar  mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



7-Kopieer en plak element 44 zet iets naar links
en iets omlaag op het frame,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak element 45,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak element 8 laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak cheers frame-1 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak cluster1 bewerkt zet iets naar links
en omhoog op het frame,zie mijn vb zorg er wel voor dat
je binnen je afbeelding blijft,geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak element 52 bewerkt,zet naar rechts
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak kopie winter by mago74 zet iets naar
links en omhoog op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak overlay laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak cheers word-art bij suusje,zet naar links
onder op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



16-Kopieer en plak nieuwjaar masker zet deze  naar boven
op het frame zie mijn vb,zet mooi op de cluster
van de vorige laag,geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak cheers sterren,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.






© Suzanne Januari 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten